Sprawdź jak wygląda nasz proces rekrutacji:
W pełni zdajemy sobie sprawę z istoty przejrzystości procesu rekrutacyjnego i znaczenia klarownej komunikacji. Dlatego z pełnym zaangażowaniem i precyzją przechodzimy przez poszczególne fazy rekrutacji, dbając o najwyższy poziom komfortu dla kandydatów.
1
Pierwszy etap:
Pierwszy krok to zapoznanie się z naszą ofertą ogłoszeń. Po wyborze odpowiedniego stanowiska, na które chcesz aplikować, możesz złożyć swoje CV przez formularz, który znajdziesz w ogłoszeniach na naszej stronie internetowej.
2
Drugi etap:
Nasz ekspert ds. Zasobów Ludzkich po przeanalizowaniu dostarczonych dokumentów w pierwszym etapie, skontaktuje się z wybranymi kandydatami.
3
Rozmowa telefoniczna:
W dalszym etapie rekrutacji, Specjalista ds. Zasobów Ludzkich przeprowadza krótką rozmowę telefoniczną z kandydatem, ustalając dogodną lokalizację oraz termin spotkania rekrutacyjnego.
4
Omówienie szczegółów:
W kolejnym etapie spotkasz się z Koordynatorem ds. Aptek, Kierownikiem Aptek oraz wybranym Specjalistą ds. Zasobów Ludzkich. Podczas tych rozmów, porozmawiamy o Twoich preferencjach i oczekiwaniach związanych ze stanowiskiem, na które aplikujesz. Omówimy również Twoje doświadczenie zawodowe oraz przedyskutujemy warunki potencjalnej współpracy.
5
Zawarcie umowy:
W tej fazie rekrutacji poinformujemy Cię o wynikach Twojej aplikacji na wybrane stanowisko. Jeśli zdecydujemy się na współpracę, rozpoczniemy procedurę rekrutacyjną oraz zajmiemy się formalnościami związanymi z podpisaniem umowy.
6
Wprowadzenie pracownika:
Po zakończonym procesie rekrutacyjnym, zajmujemy się onboardingiem nowego pracownika, tak aby umożliwić mu komfortowe rozpoczęcie pracy w nowym miejscu.