Sprawdź jak wygląda nasz proces rekrutacji:

W pełni zdajemy sobie sprawę z istoty przejrzystości procesu rekrutacyjnego i znaczenia klarownej komunikacji. Dlatego z pełnym zaangażowaniem i precyzją przechodzimy przez poszczególne fazy rekrutacji, dbając o najwyższy poziom komfortu dla kandydatów.

 

1

Pierwszy etap:

Pierwszy krok to zapoznanie się z naszą ofertą ogłoszeń. Po wyborze odpowiedniego stanowiska, na które chcesz aplikować, możesz złożyć swoje CV przez formularz, który znajdziesz w ogłoszeniach na naszej stronie internetowej.

 

 

2

Drugi etap:

Nasz ekspert ds. Zasobów Ludzkich po przeanalizowaniu dostarczonych dokumentów w pierwszym etapie, skontaktuje się z wybranymi kandydatami.

 

 

3

Rozmowa telefoniczna:

W dalszym etapie rekrutacji, Specjalista ds. Zasobów Ludzkich przeprowadza krótką rozmowę telefoniczną z kandydatem, ustalając dogodną lokalizację oraz termin spotkania rekrutacyjnego.

 

 

4

Omówienie szczegółów:

W kolejnym etapie spotkasz się z Koordynatorem ds. Aptek, Kierownikiem Aptek oraz wybranym Specjalistą ds. Zasobów Ludzkich. Podczas tych rozmów, porozmawiamy o Twoich preferencjach i oczekiwaniach związanych ze stanowiskiem, na które aplikujesz. Omówimy również Twoje doświadczenie zawodowe oraz przedyskutujemy warunki potencjalnej współpracy.

5

Zawarcie umowy:

W tej fazie rekrutacji poinformujemy Cię o wynikach Twojej aplikacji na wybrane stanowisko. Jeśli zdecydujemy się na współpracę, rozpoczniemy procedurę rekrutacyjną oraz zajmiemy się formalnościami związanymi z podpisaniem umowy.

6

Wprowadzenie pracownika:

Po zakończonym procesie rekrutacyjnym, zajmujemy się onboardingiem nowego pracownika, tak aby umożliwić mu komfortowe rozpoczęcie pracy w nowym miejscu.