Polityka prywatności serwisu

§1. Postanowienia ogólne

  1. Niniejsza Polityka prywatności (dalej: Polityka) określa zasady przetwarzania danych osobowych w ramach serwisu internetowego dostępnego pod adresem https://karieraniezapominajka.pl/ (dalej: Serwis) prowadzonego przez Zdrowit Spółka Akcyjna z siedzibą w Bytomiu, przy ul. Siemianowickiej 84, 41-902 Bytom, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Katowice – Wschód w Katowicach, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000704305, NIP: 5272827710, REGON: 368775581, posiadająca kapitał zakładowy w wysokości 1 197 432, 00 zł wpłacony w całości (dalej: Administrator).
  2. Dane osobowe to informacje o zidentyfikowanej lub możliwej do zidentyfikowania osobie fizycznej („osobie, której dane dotyczą”). Możliwa do zidentyfikowania osoba fizyczna to osoba, którą można bezpośrednio lub pośrednio zidentyfikować, w szczególności na podstawie identyfikatora takiego jak imię i nazwisko, numer identyfikacyjny, dane o lokalizacji, identyfikator internetowy lub jeden bądź kilka szczególnych czynników określających fizyczną, fizjologiczną, genetyczną, psychiczną, ekonomiczną, kulturową lub społeczną tożsamość osoby fizycznej.
  3. Dane osobowe zbierane przez Administratora w ramach Serwisu przetwarzane są zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych danych i swobodnym przepływie takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (dalej: RODO).
  4. Administrator dokłada wszelkich starań w celu ochrony prywatności i informacji podawanych w ramach Serwisu. Administrator dobiera i stosuje odpowiednie środki techniczne, w tym środki programistyczne i organizacyjne, zapewniające ochronę przetwarzanych danych osobowych, w szczególności zabezpieczające dane przed ich udostępnieniem osobom nieuprawnionym, ujawnieniem, utratą i zniszczeniem, jak również niedozwoloną modyfikacją.
  5. Administrator informuje, że korzystanie z Serwisu wymaga pośrednictwa publicznej sieci Internet, w związku z tym, Administrator zwraca uwagę, że korzystanie z Serwisu może wiązać się z ryzykiem związanym z ingerencją osób trzecich w transmisję danych przesyłanych za pośrednictwem sieci Internet pomiędzy witryną Serwisu, a użytkownikiem.
  6. Administrator nie planuje zbierania danych o dzieciach poniżej 16 roku życia.

§2. Przetwarzanie danych osobowych

  1. Administratorem danych osobowych przetwarzanych z wykorzystaniem Serwisu jest Zdrowit Spółka Akcyjna z siedzibą w Bytomiu, przy ul. Siemianowickiej 84, 41-902 Bytom, NIP: 5272827710.
  2. Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych. W sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych można kontaktować się na adres e-mail: iod@aptekizdrowit.pl lub korespondencyjnie na adres: Siemianowicka 84, 41-902 Bytom.
  3. Administrator przetwarza gromadzone z wykorzystaniem Serwisu dane osobowe w następujących celach, zakresie i na podstawie prawnej:
    1) w celu świadczenia usług dostępu do treści zamieszczonych w Serwisie – dane osobowe związane z aktywnością w Serwisie czyli informacje o przeglądanych treściach, dane o sesjach urządzenia, systemie operacyjnym, przeglądarce, lokalizacji, unikalnym ID, adresie IP – na podstawie art. 6 ust. 1 lit b RODO;
    2) w przypadku kandydatów do pracy, korzystających z formularzy rekrutacyjnych dane osobowe tych osób przetwarzane będą w celu realizacji procesu rekrutacji na podstawie art. 6 ust. 1 pkt a i c RODO;
    3) w przypadku kandydatów do pracy, wyrażających zgodę na przetwarzanie ich danych osobowych dla potrzeb przyszłych procesów rekrutacji dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO.
    4) w przypadku kandydatów do pracy, korzystających z formularzy rekrutacyjnych dane osobowe tych osób przetwarzane będą w celu realizacji procesu rekrutacji na podstawie art. 6 ust. 1 pkt a i c RODO;
    5) w przypadku kandydatów do pracy, wyrażających zgodę na przetwarzanie ich danych osobowych dla potrzeb przyszłych procesów rekrutacji dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO.
  4. Odbiorcami danych osobowych użytkownika Serwisu mogą być podmioty współpracujące z Administratorem w zakresie świadczonych na rzecz Administratora usług (np. podwykonawcy) lub wspierania bieżących procesów biznesowych Administratora takie jak podmioty świadczące usługi marketingowe, kadrowe, HR oraz IT, w tym dostarczające Administratorowi rozwiązania informatyczne do obsługi Serwisu. Podmioty te mogą działać na obszarze Europejskiego Obszaru Gospodarczego lub w państwach trzecich (spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego), co do których Komisja Europejska wydała decyzję o stwierdzeniu odpowiedniego stopnia ochrony danych osobowych; w takich przypadkach dane będą przekazywane zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa z zapewnieniem odpowiednich zabezpieczeń, na podstawie standardowych klauzul ochrony danych przyjętych przez Komisję Europejską. Ponadto w przypadku kandydatów do pracy dane osobowe tych osób mogą być udostępniane podmiotom zatrudniającym.
  5. Dane osobowe będą przechowywane:
    1) dane osobowe zbierane w związku ze świadczeniem usług będą przetwarzane przez czas świadczenia usług, a po tym czasie przez czas żywotności plików cookies zgodnie z informacjami zwartymi w informacjach o plikach cookies;
    2) dane zebrane w ramach formularza kontaktowego – dane zwarte w treści wiadomości będą przetwarzane przez czas udzielania na nie odpowiedzi, a po tym czasie przez okres 3 lat dla celów dowodowych oraz w celu obrony przed roszczeniami z zastrzeżeniem pkt 3 i 4 poniżej;
    3) dane przetwarzane na podstawie prawnie uzasadnionego interesu Administratora – będą przetwarzane do czasu zgłoszenia sprzeciwu;
    4) dane przetwarzane na podstawie zgody – będą przetwarzane do czasu wycofania zgody;
    5) w przypadku danych osobowych kandydatów do pracy – będą̨ przechowywane przez okres niezbędny na potrzeby rekrutacji, nie dłużej jednak niż przez sześć miesięcy od dnia przesłania CV. Za zgodą kandydatów w okresie jednego roku od zakończenia procesu rekrutacyjnego dane osobowe będą̨ przetwarzane w kolejnych rekrutacjach prowadzonych przez Administratora.
  6. Zgodnie z RODO osoba, której dane dotyczą ma prawo:
    1) żądać dostępu do swoich danych osobowych;
    2) żądać sprostowania swoich danych osobowych;
    3) żądać usunięcia swoich danych osobowych;
    4) żądać ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
    5) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych;
    6) zażądać przenoszenia danych osobowych.
    Administrator udzieli odpowiedzi na żądanie osoby, które dane dotyczą bez zbędnej zwłoki – a w każdym przypadku nie później niż w terminie miesiąca od otrzymania żądania. Okres jednego miesiąca, o którym mowa w zdaniu poprzednim może zostać w razie potrzeby przedłużony z uwagi na złożoność lub liczbę wniosków.
  7. W przypadku przetwarzania danych osobowych na podstawie zgody osoba, której dane dotyczą może cofnąć zgodę na przetwarzanie danych osobowych. Cofnięcie zgody na przetwarzanie danych osobowych nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
  8. W przypadku gdy osoba, której dane dotyczą uzna, że przetwarzanie jej danych osobowych narusza RODO, ma prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, w szczególności w państwie członkowskim swojego zwykłego pobytu, swojego miejsca pracy lub miejsca zarzucanego naruszenia. W Polsce organem nadzorczym w rozumieniu RODO jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
  9. Podanie niektórych danych osobowych jest warunkiem skorzystania z poszczególnych usług i funkcjonalności Serwisu (dane obligatoryjne). Administrator oznacza dane obligatoryjne. Konsekwencją niepodania tych danych jest brak możliwości świadczenia określonych usług i funkcjonalności. Poza danymi oznaczonymi jako obligatoryjne podanie innych danych osobowych jest dobrowolne. Ponadto, w przypadku kandydatów do pracy Podanie danych osobowych jest dobrowolne, lecz konsekwencją niepodania danych osobowych będzie niemożność uczestniczenia w procesach rekrutacyjnych prowadzonych przez Administratora.

§3. Pliki cookies

    1. Pliki Cookies (ciasteczka) stanowią niewielkie pakiety danych informatycznych, w szczególności małych fragmentów tekstu, które zapisywane są w urządzeniach końcowych (np. Smartfonie, komputerze) użytkownika sieci Internet przez strony internetowe, w tym Serwis, które osoba ta odwiedza. W plikach cookies zawartych jest szereg informacji, które są często niezbędne dla prawidłowego działania stron internetowych (dalej: Pliki Cookies).
    2. Podczas przeglądania Serwisu stosowane są Pliki Cookies.
    3. Stosowane przez Administratora Pliki cookies są bezpieczne dla urządzeń użytkowników Serwisu.
    4. Wykorzystywanie niektórych Pilików Cookie może wymagać uzyskania zgody, która może zostać wyrażona przez Użytkownika Serwisu w trakcie pierwszego wejścia do Serwisu. W dowolnej chwili zgoda może zostać wycofana w zakładce „Ustawienia cookie” znajdującej się w stopce Serwisu.
    5. Każda przeglądarka internetowa umożliwia wyłączenie Plików Cookies dla konkretnej witryny lub dla wszystkich witryn internetowych.
    6. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie, w ustawieniach wykorzystywanej przez użytkownika przeglądarki internetowej, zmiany ustawień dotyczących Plików Cookies. Użytkownik może zablokować automatyczną obsługę Plików Cookies całkowicie bądź wprowadzić ograniczenia. Użytkownik może również przeglądać strony Serwisu z wykorzystaniem opcji przeglądania prywatnego (incognito), w której Pliki Cookie są usuwane po zamknięciu okna przeglądarki.
    7. Administrator informuje, że wprowadzenie ograniczenia stosowania Plików Cookies może wpłynąć na niektóre funkcje Serwisu.
    8. Deklaracja dotycząca stosowanych w Serwisie Plikach:
Nazwa Dostawca Cel Maksymalny okres przechowywania Rodzaj
S Google Sets a unique ID for the session. This allows the website to obtain data on visitor behaviour for statistical purposes. 1 dzień Plik cookie HTTP
_ga Google Registers a unique ID that is used to generate statistical data on how the visitor uses the website. 2 lata Plik cookie HTTP
_ga_# Google Used by Google Analytics to collect data on the number of times a user has visited the website as well as dates for the first and most recent visit. 2 lata Plik cookie HTTP

§4. Zmiany Polityki Prywatności

  1. Polityka Prywatności może ulec zmianie, o czym Administrator poinformuje użytkowników Serwisu.
  2. Polityka prywatności obowiązuje od 01.09.2024 r.