Polityka prywatności serwisu
§1. Postanowienia ogólne
- Niniejsza Polityka prywatności (dalej: Polityka) określa zasady przetwarzania danych osobowych w ramach serwisu internetowego dostępnego pod adresem https://karieraniezapominajka.pl/ (dalej: Serwis) prowadzonego przez Zdrowit Spółka Akcyjna z siedzibą w Bytomiu, przy ul. Siemianowickiej 84, 41-902 Bytom, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Katowice – Wschód w Katowicach, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000704305, NIP: 5272827710, REGON: 368775581, posiadająca kapitał zakładowy w wysokości 1 197 432, 00 zł wpłacony w całości (dalej: Administrator).
- Dane osobowe to informacje o zidentyfikowanej lub możliwej do zidentyfikowania osobie fizycznej („osobie, której dane dotyczą”). Możliwa do zidentyfikowania osoba fizyczna to osoba, którą można bezpośrednio lub pośrednio zidentyfikować, w szczególności na podstawie identyfikatora takiego jak imię i nazwisko, numer identyfikacyjny, dane o lokalizacji, identyfikator internetowy lub jeden bądź kilka szczególnych czynników określających fizyczną, fizjologiczną, genetyczną, psychiczną, ekonomiczną, kulturową lub społeczną tożsamość osoby fizycznej.
- Dane osobowe zbierane przez Administratora w ramach Serwisu przetwarzane są zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych danych i swobodnym przepływie takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (dalej: RODO).
- Administrator dokłada wszelkich starań w celu ochrony prywatności i informacji podawanych w ramach Serwisu. Administrator dobiera i stosuje odpowiednie środki techniczne, w tym środki programistyczne i organizacyjne, zapewniające ochronę przetwarzanych danych osobowych, w szczególności zabezpieczające dane przed ich udostępnieniem osobom nieuprawnionym, ujawnieniem, utratą i zniszczeniem, jak również niedozwoloną modyfikacją.
- Administrator informuje, że korzystanie z Serwisu wymaga pośrednictwa publicznej sieci Internet, w związku z tym, Administrator zwraca uwagę, że korzystanie z Serwisu może wiązać się z ryzykiem związanym z ingerencją osób trzecich w transmisję danych przesyłanych za pośrednictwem sieci Internet pomiędzy witryną Serwisu, a użytkownikiem.
- Administrator nie planuje zbierania danych o dzieciach poniżej 16 roku życia.
§2. Przetwarzanie danych osobowych
- Administratorem danych osobowych przetwarzanych z wykorzystaniem Serwisu jest Zdrowit Spółka Akcyjna z siedzibą w Bytomiu, przy ul. Siemianowickiej 84, 41-902 Bytom, NIP: 5272827710.
- Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych. W sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych można kontaktować się na adres e-mail: iod@aptekizdrowit.pl lub korespondencyjnie na adres: Siemianowicka 84, 41-902 Bytom.
- Administrator przetwarza gromadzone z wykorzystaniem Serwisu dane osobowe w następujących celach, zakresie i na podstawie prawnej:
1) w celu świadczenia usług dostępu do treści zamieszczonych w Serwisie – dane osobowe związane z aktywnością w Serwisie czyli informacje o przeglądanych treściach, dane o sesjach urządzenia, systemie operacyjnym, przeglądarce, lokalizacji, unikalnym ID, adresie IP – na podstawie art. 6 ust. 1 lit b RODO;
2) w przypadku kandydatów do pracy, korzystających z formularzy rekrutacyjnych dane osobowe tych osób przetwarzane będą w celu realizacji procesu rekrutacji na podstawie art. 6 ust. 1 pkt a i c RODO;
3) w przypadku kandydatów do pracy, wyrażających zgodę na przetwarzanie ich danych osobowych dla potrzeb przyszłych procesów rekrutacji dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO.
4) w przypadku kandydatów do pracy, korzystających z formularzy rekrutacyjnych dane osobowe tych osób przetwarzane będą w celu realizacji procesu rekrutacji na podstawie art. 6 ust. 1 pkt a i c RODO;
5) w przypadku kandydatów do pracy, wyrażających zgodę na przetwarzanie ich danych osobowych dla potrzeb przyszłych procesów rekrutacji dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO. - Odbiorcami danych osobowych użytkownika Serwisu mogą być podmioty współpracujące z Administratorem w zakresie świadczonych na rzecz Administratora usług (np. podwykonawcy) lub wspierania bieżących procesów biznesowych Administratora takie jak podmioty świadczące usługi marketingowe, kadrowe, HR oraz IT, w tym dostarczające Administratorowi rozwiązania informatyczne do obsługi Serwisu. Podmioty te mogą działać na obszarze Europejskiego Obszaru Gospodarczego lub w państwach trzecich (spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego), co do których Komisja Europejska wydała decyzję o stwierdzeniu odpowiedniego stopnia ochrony danych osobowych; w takich przypadkach dane będą przekazywane zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa z zapewnieniem odpowiednich zabezpieczeń, na podstawie standardowych klauzul ochrony danych przyjętych przez Komisję Europejską. Ponadto w przypadku kandydatów do pracy dane osobowe tych osób mogą być udostępniane podmiotom zatrudniającym.
- Dane osobowe będą przechowywane:
1) dane osobowe zbierane w związku ze świadczeniem usług będą przetwarzane przez czas świadczenia usług, a po tym czasie przez czas żywotności plików cookies zgodnie z informacjami zwartymi w informacjach o plikach cookies;
2) dane zebrane w ramach formularza kontaktowego – dane zwarte w treści wiadomości będą przetwarzane przez czas udzielania na nie odpowiedzi, a po tym czasie przez okres 3 lat dla celów dowodowych oraz w celu obrony przed roszczeniami z zastrzeżeniem pkt 3 i 4 poniżej;
3) dane przetwarzane na podstawie prawnie uzasadnionego interesu Administratora – będą przetwarzane do czasu zgłoszenia sprzeciwu;
4) dane przetwarzane na podstawie zgody – będą przetwarzane do czasu wycofania zgody;
5) w przypadku danych osobowych kandydatów do pracy – będą̨ przechowywane przez okres niezbędny na potrzeby rekrutacji, nie dłużej jednak niż przez sześć miesięcy od dnia przesłania CV. Za zgodą kandydatów w okresie jednego roku od zakończenia procesu rekrutacyjnego dane osobowe będą̨ przetwarzane w kolejnych rekrutacjach prowadzonych przez Administratora. - Zgodnie z RODO osoba, której dane dotyczą ma prawo:
1) żądać dostępu do swoich danych osobowych;
2) żądać sprostowania swoich danych osobowych;
3) żądać usunięcia swoich danych osobowych;
4) żądać ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
5) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych;
6) zażądać przenoszenia danych osobowych.
Administrator udzieli odpowiedzi na żądanie osoby, które dane dotyczą bez zbędnej zwłoki – a w każdym przypadku nie później niż w terminie miesiąca od otrzymania żądania. Okres jednego miesiąca, o którym mowa w zdaniu poprzednim może zostać w razie potrzeby przedłużony z uwagi na złożoność lub liczbę wniosków. - W przypadku przetwarzania danych osobowych na podstawie zgody osoba, której dane dotyczą może cofnąć zgodę na przetwarzanie danych osobowych. Cofnięcie zgody na przetwarzanie danych osobowych nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
- W przypadku gdy osoba, której dane dotyczą uzna, że przetwarzanie jej danych osobowych narusza RODO, ma prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, w szczególności w państwie członkowskim swojego zwykłego pobytu, swojego miejsca pracy lub miejsca zarzucanego naruszenia. W Polsce organem nadzorczym w rozumieniu RODO jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
- Podanie niektórych danych osobowych jest warunkiem skorzystania z poszczególnych usług i funkcjonalności Serwisu (dane obligatoryjne). Administrator oznacza dane obligatoryjne. Konsekwencją niepodania tych danych jest brak możliwości świadczenia określonych usług i funkcjonalności. Poza danymi oznaczonymi jako obligatoryjne podanie innych danych osobowych jest dobrowolne. Ponadto, w przypadku kandydatów do pracy Podanie danych osobowych jest dobrowolne, lecz konsekwencją niepodania danych osobowych będzie niemożność uczestniczenia w procesach rekrutacyjnych prowadzonych przez Administratora.
§3. Pliki cookies
- Pliki Cookies (ciasteczka) stanowią niewielkie pakiety danych informatycznych, w szczególności małych fragmentów tekstu, które zapisywane są w urządzeniach końcowych (np. Smartfonie, komputerze) użytkownika sieci Internet przez strony internetowe, w tym Serwis, które osoba ta odwiedza. W plikach cookies zawartych jest szereg informacji, które są często niezbędne dla prawidłowego działania stron internetowych (dalej: Pliki Cookies).
- Podczas przeglądania Serwisu stosowane są Pliki Cookies.
- Stosowane przez Administratora Pliki cookies są bezpieczne dla urządzeń użytkowników Serwisu.
- Wykorzystywanie niektórych Pilików Cookie może wymagać uzyskania zgody, która może zostać wyrażona przez Użytkownika Serwisu w trakcie pierwszego wejścia do Serwisu. W dowolnej chwili zgoda może zostać wycofana w zakładce „Ustawienia cookie” znajdującej się w stopce Serwisu.
- Każda przeglądarka internetowa umożliwia wyłączenie Plików Cookies dla konkretnej witryny lub dla wszystkich witryn internetowych.
- Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie, w ustawieniach wykorzystywanej przez użytkownika przeglądarki internetowej, zmiany ustawień dotyczących Plików Cookies. Użytkownik może zablokować automatyczną obsługę Plików Cookies całkowicie bądź wprowadzić ograniczenia. Użytkownik może również przeglądać strony Serwisu z wykorzystaniem opcji przeglądania prywatnego (incognito), w której Pliki Cookie są usuwane po zamknięciu okna przeglądarki.
- Administrator informuje, że wprowadzenie ograniczenia stosowania Plików Cookies może wpłynąć na niektóre funkcje Serwisu.
- Deklaracja dotycząca stosowanych w Serwisie Plikach:
Nazwa | Dostawca | Cel | Maksymalny okres przechowywania | Rodzaj |
S | Sets a unique ID for the session. This allows the website to obtain data on visitor behaviour for statistical purposes. | 1 dzień | Plik cookie HTTP | |
_ga | Registers a unique ID that is used to generate statistical data on how the visitor uses the website. | 2 lata | Plik cookie HTTP | |
_ga_# | Used by Google Analytics to collect data on the number of times a user has visited the website as well as dates for the first and most recent visit. | 2 lata | Plik cookie HTTP |
§4. Zmiany Polityki Prywatności
- Polityka Prywatności może ulec zmianie, o czym Administrator poinformuje użytkowników Serwisu.
- Polityka prywatności obowiązuje od 01.09.2024 r.